FAQ

Zebraliśmy najważniejsze zagadnienia dotyczące działania aplikacji. Jeżeli masz inne pytania lub opinie napisz na adres mail: info@mojaekipa.pl.

Aplikacja

Fachowiec

  • Czy profil fachowca jest darmowy?
    Tak, profil fachowca jest darmowy. Wykonawcy nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów związanych z użytkowaniem aplikacji i serwisu.
  • Jak edytować swoje dane?
    Wszystkie dane podawane w formularzu rejestracyjnym można edytować. Wystarczy wejść do zakładki Mój Profil > Edytuj dane, nanieść i zachować zmiany.
  • Jak wystawić / wycenić usługę?
    Swoje usługi możesz wystawiać i wyceniać w komunikatorze wbudowanym w aplikację. Konwersację z fachowcem może zacząć wyłącznie klient poprzez zadanie konkretnego pytania, dotyczącego wyceny pracy, którą ma do wykonania. Jako fachowiec możesz odpowiedzieć wystawiając usługę wraz z opisem i zakresem działania, terminem realizacji oraz podać wycenę zlecenia w przedziale cenowym od – do. Gotową ofertę wystawia się czerwonym przyciskiem z plusem.
  • Klient odrzucił ofertę? Co zrobić?
    Klient po zapoznaniu się ze szczegółami propozycji może przyjąć lub odrzucić ofertę. Jeśli oferta nie została przez niego zaakceptowana, poprzez komunikator można dopytać się o powody takiej decyzji i renegocjować warunki ewentualnej współpracy.
  • Czy mogę anulować wystawioną ofertę?
    Możesz anulować wystawioną ofertę, jeśli wcześniej nie została zaakceptowana przez klienta. W przypadku gdy klient potwierdził chęć realizacji pracy nie można wycofać się ze zlecenia.
  • Czym jest Galeria Prac?
    Galeria Prac to unikalna funkcjonalność aplikacji – miejsce, w którym możesz dodać zdjęcia wykonanych przez Ciebie prac remontowo-budowlanych tak, aby klienci widzieli jakość Twoich usług.
  • Jak mogę zarządzać zdjęciami w Galerii Prac?
    W Galerii Prac możesz dowolnie zarządzać zdjęciami: dodawać, usuwać, edytować umieszczone przez siebie fotografie zrealizowanych projektów.

Klient

  • Jak wyszukać fachowca?
    Aby wyszukać fachowca musisz zalogować się do serwisu lub aplikacji. Wykonawców możesz szukać przez wpisanie do wyszukiwarki zakresu prac i miejsca, w którym będą one wykonywane. Jeśli masz włączone usługi lokalizacyjne lub zezwolisz na geolokalizację, wówczas możesz szukać fachowców, którzy znajdują się w Twoim pobliżu. Informacje o nich wyświetlają się na mapie okolicy.
  • Jak skontaktować się z fachowcem?
    Jako klient, po zalogowaniu się na swoje konto możesz rozpocząć rozmowę z fachowcem klikając w przycisk „Napisz” znajdujący się w profilu każdego z fachowców. Rozmowy odbywają się przez komunikator wbudowany w aplikację i serwis. Możesz również wyświetlić numer telefonu fachowca i skontaktować się z nim.
  • Czy mogę skontaktować się z fachowcem telefonicznie?
    Rozmowa telefoniczna z fachowcem możliwa jest po kliknięciu w przycisk z ukrytym numerem telefonu.
  • Jak poprosić fachowca o wycenę zlecenia?
    Odezwij się do wybranego fachowca przez komunikator. Zadaj pytania dotyczące usługi, której potrzebujesz w danej chwili, podając zakres prac, terminy w których ma być wykonywana i tym podobne szczegóły.
  • Czy mogę odrzucić ofertę przygotowaną przez fachowca?
    W przypadku gdy propozycja złożona przez fachowca Ci nie odpowiada, możesz ją odrzucić. Wystarczy, że klikniesz w przycisk „Anuluj”. Pod przyciskiem „Szczegóły” znajdziesz bliższe informacje dotyczące tego zlecenia przedstawione przez fachowca.
  • Jak wystawić komentarz?
    Po wykonaniu zleconych przez Ciebie prac możesz wystawić opinię fachowcowi, z którym współpracowałeś. W zakładce Mój Profil znajdują się wysłane zapytania i lista wycenionych usług. Każdą z wykonanych prac możesz ocenić gwiazdkami oraz dodać komentarz. Twoja ocena może pomóc w wyborze rzetelnych fachowców innym osobom.